Washington DC - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu Washington DC - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu

Washington DC

Door: Pp

Blijf op de hoogte en volg Peter

10 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

We zijn na de dagen New York met busje 7.30 uur opgehaald en op naar ,dank je Petra voor de begeleiding, Penn Station. Kaartjes geregeld via Internet in Deventer dus wat kan er mis gaan. Alles.
Sorry tour tickets expired. Wat?? Hoezo verlopen. Op uw bevestiging staat vertrek trein om 6.10 uur en het is nu 9.00 uur. He nou moe.
Advies van lokettiste bel even met Reservation anders bent u uw 450 dollar kwijt. Dus wij bellen. Eindelijk verbinding. I am Peter trom Holland en er gaat wat mis. Holde please ........poink. Verbinding weg. Weer gebeld sorry iets ging er mis. Alles uitgelegd aan vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn en wat doet ze ze regelt nieuwe kaartjes en ik kon kiezen bijbetalen 2000 dollar of iets goedkopere, ja wat dacht je 250 dollar bijbetaald. Om 1100 uur vertrokken met metro goed gegaan en op Union station eruit met taxi 10 minuten naar hotel.
Spullen weggebracht en meteen lopend naar Wiite huis van Obama.
Gek idee als je er zo voor staat.
En tevens in hetzelfde lopen naar de naald of te wel Washington Monument.
Komt daar ineens jawel niet gelogen zie video een motorcolonne met gillende sirenes en zwarte auto's ons voorbij ik zweer je het was OBAMA.
Wat een indruk maakt dat 7 a 8 motoragenten alles aan de kant en die zwarte auto's erachter .
Dan opeens komt er een onweersbui. Zeiknat verder gelopen nergens schuilen.

En na veel lopen en zoeken een eetgelegenheid gevonden waar we in korte broek kletsnatte kleren niet echt welkom waren. De rest in lange broek, jurkjes en niet als natte honden eten. We werden achter zover mogelijk weggestopt maar hebben af enen toe Nl zien spelen en meegekregen strafschoppen verloren. Echter het eten heeft veel goedgemaakt, echt heerlijk.
Toen weer terug naar Hotel waar we moe en voldaan onze kamers hebben opgezocht.