Lekker relaxen , toch!!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu Lekker relaxen , toch!!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu

Lekker relaxen , toch!!!

Door: Pp

Blijf op de hoogte en volg Peter

16 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

Gisteravond lekker relaxed naar Dallas om even in de Park Mall rond te kijken en dan lekker te ete eten bij TGI Friday’s. Goh wat kun je daar lekkere spareribs eten en als voorgerecht pasta met shrimps. Ja voorgerecht pasta pfoef knapper die knap oeps das wel veel zeg, geen wonder dat die Amerikanen wat overgewicht hebben. Nou ja dan maar weer een beetje fanatieker sporten.. En na zo’n ontspannende avond lekker naar het hotel.
WAT , lampje brandt op highway van auto. Branden niet erg maar als flikkert dan acuut stoppen. Snelweg op WAT het knippert. Boekje eruit direct stoppen niet doorrijden met kans op beschadiging. MLI Mailfunction Lightning indicator. Ok aan de kant waarschuwingslichten aan. Even Hertz bellen. Mooi niet , Emergency nummer niet bereikbaar. Andere code ervoor geen verbinding. Helamaal geen landcode ervoor geen verbinding. Potverxxxxx. Wat nu. Toch maar eens starten ok hij flikkert nu niet laten we doorrijden nog 8 mijl naar hotel. Samengeknepen billen en ja daar is hotel.
Hello how are you , nou niet zo fijn jullie moeten ons even helpen. Direct pakken ze de telefoon ( vaste ) want ja zeg AT&T ligt er al de hele avond uit geen verbindingen mogelijk. Na diverse hold’s gesprek met Hertz. Ja contract nummer , ja we zitten vast, ja het is MLI ja hij flikkert. Ja we moeten weer een grote Van hebben ja ik wacht.
We sturen een tow truck die haalt de auto op en u kunt meerijden naar vliegveld en daar een andere auto ophalen. Hoeland binnen het uur moet de truck er zijn en kijk er maar naar uit. Ja mijn telefoonnummer krijgt u maar u weet wel dat AT&T de boel niet voor elkaar heeft.
De rest van ons groepje kon wel naar hun kamer en Sander gaat met mij mee. Om 23.15 kwam de Tow truck en de driver sprak Cajun Engels. Een aardige babbelaar bleek gedurende de 12 mijl rit naar het vliegveld. We weten nu waar we goede Alligator tail kunnen eten bij Razzoo’s en dat hij over drie jaar stopt met deze baan omdat hij op een cruiselijn gaat werken. Ondertussen op vliegveld aangekomen bij Hertz een andere auto gekregen en weer retour naar Hotel. Gelukkig had ik de navi bij me anders vind je het nooit terug . He he het is 24.10 uur en we zijn terug lekker zo’n relaxed avondje zei ik toch. Nu eerst een cola en Slapen.
De 15e stond in teken van Southfork Ranch je weet wel daar waar de serie Dallas is opgenomen. Nou verder maak ik er geen woord aan vuil. Niks te doen leuk gezien te hebben.
Door naar Parker en Elk Street daar waar JF Kennedy is vermoord. Op de 6e verdieping is een exhibition en zie je het hele verloop van die dag. Indrukwekkend je vraagt je af wat zou er gebeurt zijn als hij niet .....
Een film liet ook noch zien de afgemath . Gek om dan te zien dat hij op Arlington is bijgezet waar wij dan ook nu zijn geweest in Washington.

Nog een aandenken gekocht van een gezicht van Kennedy welke met diverse kleuren is ingekleurd.
De hitte is groot dus eerst een ijsje nou zeg maar ijs en op naar Starbucks en dan naar de Pool. Vanavond zien we wel. Morgenochtend is het bedoeling om in een ruk naar Memphis te gaan en daar Graceland en de jawel al weer een aanslag te bekijken nml van dominee Martin Luther King.

• 16 Juli 2014 - 16:09

Sander:

En nog een x shoppen! Namelijk in de Galleria mall. En nog een x TGIF. Ohhh we worden nog vet.