NEW YORK ontdekken. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu NEW YORK ontdekken. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu

NEW YORK ontdekken.

Door: PP

Blijf op de hoogte en volg Peter

06 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

Zaterdag zijn we aangekomen en met twee taxi's naar hotel Wyndham gereden. Schoon en net hotel. Direct met z'n allen met de benenwagen op zoek naar Subway ( de Metro) . Via moeilijke omweg en door gribusbuurt uiteindelijk onze eerste ervaring met de subway. Prima te doen . Stappen op Broadway uit en we kijken natuurlijk onze ogen uit. Een beetje slenteren en dan snel eten bij TGI friday's. Sorry Max en Menno gewoonweg heerlijk. De vermoeidheid slaat toe en gaan dan al snel richting hotel en nu wel direct zonder omwegen. Morgen zondag staat ons het een en ander te wachten, Eerst de kaarten ophalen voor hop on hop off bus en dan kaarten voor ferry en status of Liberty ophalen. Natuurlijk nadat we eerst ontbeten hebben. Het zal de jaglag zijn maar ik ben al vanaf 4.30 uur klaarwakker.

• 07 Juli 2014 - 04:22

Bettty Bruil:

Grandiose reis. Veel gezien.nu al. Allemaal even interessant. X betty

Peter

Geboeid ben ik door een land als de USA. Of het nu om steden, natuur, auto's of de mensen gaat alles is anders dan in Europa. Mijn facinatie is alleen maar groter geworden nadat ik route 66 ben gaan rijden. Een belevenis van jewelste.

Actief sinds 01 Mei 2010