New York New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu New York New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu

New York New York

Door: Pp

Blijf op de hoogte en volg Peter

07 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

Al vroeg, nou vroeg, zijn we begonnen om New York met de Hop on en Hop off bus te bereizen. Veel van datgene dat je ziet wil je beter onderzoeken maar we hebben ons mee laten rijden op het gemak waarmee dit gaat. Voor de deur afgezet en dan verkennen.
Een belangrijk deel van de dag was het bezoek van ons aan het vrijheidsbeeld. De tocht erheen was grandioos. Wel was ik blij dat ik van te voren gereserveerd had de rij was Huge van dagjesmensen. De uitdaging van een aantal voor ons was het geheel belopen van de trappen naar de kroon. Dat is gelukt en na veel gezweet, o ja had ik al verteld de temperatuur was weer 30gr, zijn we boven gekomen en op de foto gegaan. He gek ik dacht het was groter vanaf de grond. Leuk om te ervaren dat iedereen dat dacht. De tijd vliegt als je zo bezig bent. Op naar Timers square ets etc ets. Lopen lopen lopen. De Subway kent ook geen geheimen meer daar gaan we ook goed mee om. En wat me toch opvalt hoe die Amerikanen je helpen als je even de weg kwijt bent. Je kunt zeggen wat je wilt nette behulpzame lui. Centrale Park even snel aangedaan en daar zie je iemand eten uit de vuilnisbak , hoe groot kan het contrast zijn als je zo je vakantie viert en deze tegenstellingen voor je neus ziet. Morgen drukke dag bezoek Empire State building in de morgen, 's-middag WTC en 's-avonds de Musical Mamma Mia. See hou.

  • 07 Juli 2014 - 16:58

    Menno:

    Wat leuk om dit allemaal te lezen. Jullie hebben vast veel lol! Wat zou ik dat ook graag willen zien, misschien sla ik mama mia dan over

  • 08 Juli 2014 - 14:33

    Betty Bruil:

    Grandioos om alles via de bus bovenin te bekijken. Heb genoten.

  • 08 Juli 2014 - 15:10

    Sander:

    Subway? Kan je daar lekkere broodjes halen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Geboeid ben ik door een land als de USA. Of het nu om steden, natuur, auto's of de mensen gaat alles is anders dan in Europa. Mijn facinatie is alleen maar groter geworden nadat ik route 66 ben gaan rijden. Een belevenis van jewelste.

Actief sinds 01 Mei 2010
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 38037

Voorgaande reizen:

08 Juli 2017 - 25 Juli 2017

Hawaii trip 2017 met tussenstops

05 Juli 2014 - 26 Juli 2014

New York here we come

22 Juni 2013 - 12 Juli 2013

USA different states

13 Mei 2012 - 14 Juni 2012

the MOTHERROAD my lifetime experience

01 Augustus 2010 - 21 Augustus 2010

awe sum, awesome

01 Augustus 2011 - 30 November -0001

COMBI trip , NY, Orlando, Miami

Landen bezocht: