New Orleans - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu New Orleans - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu

New Orleans

Door: Pp

Blijf op de hoogte en volg Peter

12 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

Op de 11e vertrokken we met het vliegtuig naar New Orléans . Het verliep met 1 overstap op Atlanta allemaal soepel. Auto Minivan voor 6 personen opgehaald en op weg naar Wyndham Avenue Plaza. Echt een authentiek hotel met de stijl van vroeger veel hout en kroonluchters. Ingecheckt en even een korte frisse duik in de pool. Even van de receptie uitleg gehad hoe in de stad te komen eigenlijk erg simpel. Bus aan de overkant nemen naar trolley standplaats en die brengt je voor 3 $ naar Bourbon Street het bekende en beruchte French Quarter.
Wat je daar ziet is alles wat verboden is in andere staten. Drank in bekers op straat , types waar je niet mee gezien wilt worden en alles onder het motto drinken. In elk café een live performance en hard hard zeg ik je die muziek. gehoorbeschadiging is zeker iets wat je eraan overhoud en als je wilt meer maar dan moet je ff naar ziekenhuis voor een restje als je begrijpt wat ik bedoel.
Vandaag de 12e hebben Herman en ik een ontbijtje gehaald bij een leuk zaakje op de hoek lekker croissantje kopje koffie en genieten.
Voor 1100 uur hebben we een Tour geboekt nml Hurricane Katrina Tour tja je wilt als toerist toch even weten hoe het er nu uitziet .
Hetty wordt een warme dag en zoals gewoonlijk aan het eind van de middag verwachten we een regenbui.
Misschien vanavond nog naar outlet centrum heeft Petra en Betty ook wat te soppen. Bye the way er is weer een nieuwe afslank nieuwigheid nml poeder strooien over eten en daarmee het vol gevoel stimuleren. Dat gaan we proberen.( THUIS)

• 13 Juli 2014 - 01:42

Betty Bruil:

Was echt een interessante dag. goede reisleidster in de bus. vertelde alles duidelijk en verstaanbaar . Nu straks shoppen.en lekker eten. Morgen op naar Dallas.

Peter

Geboeid ben ik door een land als de USA. Of het nu om steden, natuur, auto's of de mensen gaat alles is anders dan in Europa. Mijn facinatie is alleen maar groter geworden nadat ik route 66 ben gaan rijden. Een belevenis van jewelste.

Actief sinds 01 Mei 2010