Hitte in Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu Hitte in Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu

Hitte in Vegas

Blijf op de hoogte en volg Peter

10 Juli 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

De afgelopen dagen was het zo heet dat ik oordoppen heb moeten kopen. Oordoppen hoor ik je zeggen voor warmte. Ja als iedereen in het hotel de airco aanzet krijg je soms een resonantie van geluiden. En als het dan zo warm is op je kamer moet je de airco tijdens het slapen gaan wel aanzetten. Nu zijn het niet de nieuwste airco’s dus die maken wel wqt lawaai. Maar dan slaap je tenminste. Het was de dagen alleen maar zwemmen, drinken, drinken zwemmen. En van airco naar 105f en weer naar Airco en drinken oja dat was mijn motto drinken.( water mensen echt waar)
Als je zo op een doordeweekse dag in Vegas rond gaat is het net of ik in Deventer loop haha net zo rustig alleen warmer en een vochtigheid je blijft drinken. En ja Maxime zelfs aan het zwembad ben ik op een gegeven moment eens over gegaan op een koude Heineken. Heerlijk. Jullie zullen wel op tv gezien hebben dat het Westen gebukt gaan onder bosbranden nou hier ook als je naar de horizon kijkt dan zag je hier enorme rookwolken van de bergen richting Vegas drijven. Massale bosbranden. De hele week op het nieuws omdat ze het niet onder controle krijgen.
Nu na het eten van rijst , noodles en beef en een soda alleen nog de koffer pakken en eens kijken of de lange broek nog past. Ik stuur een foto van mezelf mee zoals ik me zelf heb gefotografeerd in vliegtuig na al die dagen American Food.
Donderdagmiddag om 15.30 vertrekt vliegtuig richting London en dan door naar Amsterdam. Het zit erop ben benieuwd naar het weer in Nl zal wel wennen zijn.
Vanuit Circus Circus
Gr Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Geboeid ben ik door een land als de USA. Of het nu om steden, natuur, auto's of de mensen gaat alles is anders dan in Europa. Mijn facinatie is alleen maar groter geworden nadat ik route 66 ben gaan rijden. Een belevenis van jewelste.

Actief sinds 01 Mei 2010
Verslag gelezen: 569
Totaal aantal bezoekers 38048

Voorgaande reizen:

08 Juli 2017 - 25 Juli 2017

Hawaii trip 2017 met tussenstops

05 Juli 2014 - 26 Juli 2014

New York here we come

22 Juni 2013 - 12 Juli 2013

USA different states

13 Mei 2012 - 14 Juni 2012

the MOTHERROAD my lifetime experience

01 Augustus 2010 - 21 Augustus 2010

awe sum, awesome

01 Augustus 2011 - 30 November -0001

COMBI trip , NY, Orlando, Miami

Landen bezocht: