THE END - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu THE END - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu

THE END

Door: peterpijl

Blijf op de hoogte en volg Peter

06 Juni 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gisteren vertrokken onder het genot van een zonnetje. Wat het weer aangaat heb ik al echt mazzel gehad. De gehele tijd rijd ik blijkbaar voor de depressies uit, zo ook gisteren.
Mooie korte rit , dacht ik, richting Los Angeles LA voor de insiders. De route 66 is vele malen verlegd in de afgelopen tientallen jaren dus daar trek ik me niet veel van aan. Lekker over brede mooi geasfalteerde wegen met een gangetje van 60 mph over die glooeiende vlakte.
Ik dacht ik rij meteen door naar de Santa Monica Pier die heb ik al vaak gezien dus dat weet ik wel te vinden. Dus niet he. Afslagje ofzo gemist kom ik midden in downtown LA terecht. Meteen in Chinatown en in zaken centrum en in de stad. Meteen dat even meegepikt. Toen ik de stad uitreed kwam ik in de grootste en langste weg waar alleen maar homeless people waren. Nog nooit zoveel daklozen bij elkaar gezien. Meer karretjes dan bij de supermarkt een mengeling van alle types bij elkaar. Of dat een verzamelplaats was of iets anders geen idee maar massaal was het wel.
Verder naar mijn motel gereden Travellodge met daaraan gekoppeld een Denny's en Subway. Dus het eten zit goed.( dan ook meteen gedaan )
Vandaag woensdag uiteindelijk onder GPS begeleiding naar het einde gereden. The end of the trial. Het zit erop. Dit zijn dan ook de laatste foto's die ik plaats.
Het vorige groene shirt is van redt de zeeen en z'n bewoners. Lekker groene gedachte past wel bij de Sustainability opdracht , kan ik mooi aandoen op de zaak.
Let op mijn tweede shirt, alle staten staan erop die ik doorkruist heb 8 in totaal past mooi in mijn collectie shirts nml die ik ook heb van jawel een echte Hawai'n Magnum shirt. Ter afgrijzen van mijn dochter.
Vanmorgen hebben we nog even overleg gehad over de aankopen daar komen we wel uit. Ik verlang ernar om haar weer te zien. Leuk he meid dat ik dit schrijf. Ligt voor altijd vast.
Vanaf nu is het de tijd uitzingen aan de pool, in de city, onder de zon pfff wat een opgave.
Collega's Meine, Gerrit, Alex, Willem en alle andere bikers ik kan alleen maar zeggen deze, oude, maar jong van hart biker heeft het toch maar gedaan , het zit erop.
PS1 morgen moet ik nog 1 foto maken van een donut.
PS2: Tip om de lekkerste hot dog te maken. Wikkel een worstje in plakjes bacon en leg die op een gril dan galopagnos( fout geschreven) gele banana peppers en wat mosterd op een broodje mmmmmmm
PS3: Ik heb hele mooie gadgets gezien voor de iphone en ipad, nml een apparaatje klik je op de iphone en je kunt alles projecteren. en voor de ipad was er een apparaat waar je hem inzet en dan kun je een schermafdruk maken. Nee Peter niet doen nee)
Alle volgers bedankt en dit is
THE END ( of niet?)

  • 07 Juni 2012 - 06:31

    Menno:

    Jeee is het voorbij, ik zit nog helemaal in de reis, wat jammer. Zoveel gezien als wildhog!
    Die projector zou ik halen, waarom niet? Handig voor presentaties uit je dropbox.

    Ennu we want more. Dus nog een paar verhalen vanuit LA zou leuk zijn. Misschien wat celeb foto's?

  • 07 Juni 2012 - 08:07

    Bastiaan:

    THE END? Halloooo en al die foto's in LA dan? :)
    Je hebt het mooi geflikt... ik wilde je nog opwachten bij de finish, maar helaas... ik kon het niet redden. En die jalapenos (wel goed geschreven...) wat goed zijn die he! Ik haal ze tegenwoordig zelf ook in huis. Geniet nu van je rust... hoe lekker! B

  • 07 Juni 2012 - 12:34

    Betty:

    Hoi,
    Wat een rara gewaarwording, denk ik. Je reis ten einde. Zolang naar uitgekeken en dat was het dan!!!!! Maar wel fantastisch allemaal, wat je gezien en beleefd hebt. Dat nemen ze je nooit meer af. Nog een weekje relaxen en dan is het echt gebeurd.
    x

  • 07 Juni 2012 - 14:42

    Annemieke:

    *Alle volgers bedankt...... I I follow. Wanneer gaan we?

  • 07 Juni 2012 - 14:47

    Annemieke:

    Ik was nog niet klaar. Jij volgens mij ook niet. Althans, ik kan mij niet voorstellen dat je na al dat troostvoer (hotdog, donut, jalajeno whatever) -het zal niet bij foto's maken en tips geven blijven, Peter P kennende- niet met ons wilt delen dat je verdrietig bent over het einde van je reis. Lucht je hart en above all: GENIET VAN ELK MOMENT. nog veel plezier!

  • 07 Juni 2012 - 15:44

    Meine :

    Hallo Biker

    Knap gedaan hoor, het was leuk om je verslagen telezen.
    Dit kun je weer bij je bagage doen, en wees eerlijk Peter we hebben bij
    Burgerhout toch wel een kerel van je gemaakt he ?

    Gr MB

  • 08 Juni 2012 - 14:26

    Robert:

    Waanzinnige reis en mooie verhalen en foto's. Heb ervan genoten maar wie ga ik nu volgen. Geniet van de laatste dagen en we zien je weer gauw in NL. Je gaat zeker die gadgets kopen, ook al weet je dat misschien nu nog niet. Beter mee als om verlegen zitten, zou mijn moeder zeggen. Mis je je collega's al of ben je inmiddels een biker? Tot gauw.

  • 08 Juni 2012 - 19:01

    Betty:

    Annemieke, jij durft!!!!!!!! I ll follow Peter too.

    Wat leuk die reactie van Meine dat zij een kerel van je gemaakt hebben. En dan Robert met zijn "zou mijn moeder zeggen", komt me heel bekend voor. Hij kent jou wel goed wat betreft die gadgets.
    Nou, de tomatensoep staat af te koelen, ja ja, zus gehoorzaamt direct. Komt omdat ik bang ben dat je te weinig te eten hebt gehad.
    Morgen tuin nog een keer maaie, het onkruid za lwel hoog staan. Over een week weer je gewone beslommeringen, zal tegenvallen zo zonder doel.
    Nu nog even en dan zien we je gelukkig weer.
    x

  • 08 Juni 2012 - 20:04

    Petraaaaaaaaaaaaaaaa:

    Nou P, je hebt het toch ff geflikt! En dan nu heerlijk bijkomen in Los Angeles! Uiteraard willen we nog 1 foto zien................ Peter met z'n rode zwembroek.... Ik zeg David H. is er niets bij!!! Pak nog ff de MEXICAAN aan het einde van Santa Monica Boulevard, die is zooooooooo goed, durf je?

    Liefs P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Geboeid ben ik door een land als de USA. Of het nu om steden, natuur, auto's of de mensen gaat alles is anders dan in Europa. Mijn facinatie is alleen maar groter geworden nadat ik route 66 ben gaan rijden. Een belevenis van jewelste.

Actief sinds 01 Mei 2010
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 38064

Voorgaande reizen:

08 Juli 2017 - 25 Juli 2017

Hawaii trip 2017 met tussenstops

05 Juli 2014 - 26 Juli 2014

New York here we come

22 Juni 2013 - 12 Juli 2013

USA different states

13 Mei 2012 - 14 Juni 2012

the MOTHERROAD my lifetime experience

01 Augustus 2010 - 21 Augustus 2010

awe sum, awesome

01 Augustus 2011 - 30 November -0001

COMBI trip , NY, Orlando, Miami

Landen bezocht: