Kerkbezoek Crystal Cathedral - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu Kerkbezoek Crystal Cathedral - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu

Kerkbezoek Crystal Cathedral

Door: peterpijl

Blijf op de hoogte en volg Peter

11 Juni 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Nog een klein berichtje. Het si heerlijk om lekker op het strand te liggen en je nergens druk om te maken en gewoon mensen kijken. Dan valt het op dat er enorme invloed is van hispanics in dit gedeelte van LA. Alles zit op het strand met grote parasols en bakken met eten. De gehele middag door eten. Geen wonder dat ze allemaal big zijn. Terwijl ik op het strand lag moest de reddingsbrigade in actie komen. Er werd gewaarschuwd voor een enorme onderstroming en jahoor een stoere vent ( niet ik zei de gek) moest zonodig met zijn surf bordje te ver uit de kust en kwam in moeilijkheden.
Net als op de tv ( Huntington Beach ben ik overigens ook geweest) Ocean Lifeguard jack uit , flotter met tauw eruit en als een speer richting de zwemmer. De man is eruit gehaald en ondanks zijn stoere tattoo's was hij toch wel blij dat ze hadden geholpen.
Verder in de haven was het heel gezellig zeker toen er een vissersboot binnenliep en de vis werd schoongemaakt, enorme aantallen pelikanen die schooiden om de resten.
Nogmaals lekker vije gegeten , maar eerlijk het gefrituurde komt me nu wel de neus uit. Alles is gebakken etc. Als Maxime erbij was geweest had ze nog een partij inktvissen kunnen zien.
Heb nog wel iets leuks voor Mats gevonden, beetje destructief maar toch.
S-morgens op ESPN naar voetbal gekeken , Spanje vs Italie met lekker roomservice erbij is toch net zo duur als ontbijten in de bistro . Hier praten ze over het grote gebeuren dat Netherlands door Denemarken is verslagen. Gek he en ik maar uitleggen dat we geen tournooien echt winnen behalve in 1988 toen zat ik in Japan.
Maandag ben ik eens naar de Crystal Cathedral geweest. De wat hoor ik een hoop zeggen. Op zondag is er in Nl altijd een predikant dr Schuler die zinnige dingen zegt en dat is boeiend om die man te horen vertellen. Dat doet hij vanuit de Crystal Cathedral. die kerk is opgezet met geld van de gelovigen en dat heeft een antal tientallen jaren geduurd. Op tv ziet dat er altijd imposant uit dus vandaar.
De kerk is inderdaad erg imposant, en de toren van Hoop is mooi gemaakt. Verder is er een tuin van rust met beelden die het verhaal van de bijbel uitbeelden, erg mooi om te zien.
Na dit bezoek nog even langs een grote Mall geweest ook weer even lang Brookstone en nee geen gadget meegenomen wel een Subway haha. Een mens blijft daar eten.
Morgen dinsdag laatste dag en een laatste dag aan de pool en dan pakken om woensdag op het vliegtuig te stappen dan is de reis definitief voorbij.
iedereen de groeten en tot gauw

Peter

• 12 Juni 2012 - 15:12

Betty:

Hoe is het mogelijk. 4 1/2 week zo snel als dat gaat. Eng gewoon. Tot donderdag x

• 12 Juni 2012 - 15:40

Gerrit:

Bedankt voor het mooie reisverslag en de daarbij behorende foto`s, op deze manier heb ik ook een beetje het gevoel gehad route 66 te hebben gereden, Peter, ik wens je een goede reis terug.

• 12 Juni 2012 - 19:42

Peeeeeeeeeeeeetra:

Jeetje P, het zit er nu echt bijna op! Wat een geweldige reis en wat was het leuk om alle verhalen te lezen! Wat heb je straks veel te vertellen! Geniet nog even van je laatste dag en we zien je donderdag!

Liefs P

• 12 Juni 2012 - 20:36

Menno:

Hooooooiiii, geniet er nog even van. Ik bem net terug uit Frankrijk daarom een verlate reactie. Leuk om toch wat te lezen over je avonturen. Tot snel P!

• 13 Juni 2012 - 14:21

Robert:

En nu kijken of we een verschil merken bij je. God bless you.
    Have a save trip home!!!

• 14 Juni 2012 - 06:51

Roel,annemieke,senne:

Jeetje peter,wat een reis heb je gemaakt. En wat is het snel gegaan. Goede reis weer terug. groetjes van ons