Stovepipe wells - Reisverslag uit Beatty, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu Stovepipe wells - Reisverslag uit Beatty, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu

Stovepipe wells

Blijf op de hoogte en volg Peter

26 Juni 2013 | Verenigde Staten, Beatty

Woensdag ben ik naar Stovepipe Wells geweest midden in Death Valley.Een klein gehucht meer is het niet. Ook tijdens de rit langs een duinen gebied gekomen hetgeen erg zeldzaam is midden in de Rotsachtige woestijn. Mooi om te zien dat de wind invloed heeft op de vormen en plaats van de duiden. Om aansluitend nog even over Devils Corn Field gelopen een gigantisch veld met droge grond en dessert struiken. Het was echt warm en na wat souvenirs ingeslagen te hebben en veel Meadow Gold te hebben genuttigd snel naar het zwembad. Er wordt overal gewaarschuwd dat het richting 128F gaat. Iedereen is bezorgd want dat is heel heel lang geleden. Gegeten in Denny’s een T-bone met friet en Hash brows. Orange jus (1 liter) erbij en nog wat knoflook brood en buikje is weer rond.
Aan het zwembad is een bijeenkomst van een groep Amerikanen die door hun land rijden. Gezellige BBQ salades en cola. Dat houden ze wel even vol.
Donderdagmorgen ga ik vroeg op pad want de afstand tot Yellowstone is 900 mile. Dat zal niet lukken in 1 dag.

Peter

Geboeid ben ik door een land als de USA. Of het nu om steden, natuur, auto's of de mensen gaat alles is anders dan in Europa. Mijn facinatie is alleen maar groter geworden nadat ik route 66 ben gaan rijden. Een belevenis van jewelste.

Actief sinds 01 Mei 2010