Twin Falls - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu Twin Falls - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu

Twin Falls

Blijf op de hoogte en volg Peter

27 Juni 2013 | Verenigde Staten, Twin Falls

Het is nu Donderdag en ik ben om 7.30 uur vertrokken. Veel drinken in mijn gekoelde tas vol met ijsblokjes op weg naar Yellowstone. Het is een heel eind rijden, onderweg nog verscheidene stops gemaakt en steeds maar drinken bij kopen . Nooit eerder gezien maar net als de Japanners in Amsterdam denken dat coffee shop je weet wel is kwam ik diverse “”rusttenten tegen””heb het maar aan me voorbij laten gaan.
Om 1600 kwam ik aan in Twin Falls Best Western opgezocht en heerlijk een douche ( koude wel te verstaan.) Ik zie opeens dat de klok op de kamer op 1800 uur staat. Verrek ik zit in Idaho andere tijd.
Vanavond lekker relaxen om morgen het laatste stuk, 300 mile naar Old faithfull in Yellowstone, vroeg te kunnen starten met rijden.
O ja nog een tip:
Mocht je ooit vanuit Death Valley dit met je familie willen doen. NOOIT doen echt waar ondanks dat ik van de woestijn hou is het kilometer na kilometer woestijn er komt geen eind aan.

• 28 Juni 2013 - 11:22

Eddy:

Peter,

alleen op pad en dan in die eindeloze dorre woestijn. Aan de ene kant heb je een steekje los om dit leuk te vinden. Aan de andere kant moet je wel sterk in je schoenen staan om niet knettergek te worden.

Maar toch: have fun!

Eddy

• 28 Juni 2013 - 19:38

Petra Van Den Cruijsem:

Wat een gave autoooooooooooo!!!!

• 28 Juni 2013 - 22:11

Betty Brui:

Was net van plan om dit met mijn familie te doen. Zie er nu maar van af. Hier regen, regen en voor de cerandering regen. Foto op nieuws met temperaturen van Death Valley. Heb je deze van mij ontvangen? X