Op naar Mount Rushmore - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu Op naar Mount Rushmore - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu

Op naar Mount Rushmore

Blijf op de hoogte en volg Peter

29 Juni 2013 | Verenigde Staten, Cody

Vandaag afscheid genomen van Idoha en door naar Wyoming en dan South Dakota . het is een rit door de bergen ( gaat niet snel) . Wat een prachtige omgeving en passen. Petra zou weer een pauze willen gezien het aantal kronkelingen ik heb moeten nemen. Net een rollercoaster. Uitzichten grandioos. Soms zo hoog dat de temperatuur zakte naar 67F. Wel oppassen met rijden want ik zit soms tussen motorrijders en dan weer geheel alleen. Mooie tocht. Ik stop in Sturgis om even te kijken daar is nml jaarlijks een motor happening met meer dan 100000 motors. Nu is het een rustige stad.
Nu toch maar besloten om eerst een hotel te nemen en dan morgen naar Mount Rushmore. Eten hmmm en opeens zie ik een jawel maxime TGI Friday. Je weet het waarschijnlijk al maar ik heb de scherpe scampi’s met kipfilet en pasta genomen. Echt heerlijk.

• 30 Juni 2013 - 11:41

Menno:

Hooooi,
    ik zit samen met Mats naar je foto's te kijken wat gaaf zeg. We zijn erg benieuwd naar de foto's straks van Mount Rushmore. Lijkt me heel indrukwekkend.
    Het is wel raar, eerst heb je zulke hoge temperaturen en dan is het ineens zo "koud". Heerlijk die vergezichten, neem je wel tijd om even niets te doen en te genieten van saloons in the middle of nowhere, of is het tegenwoordig da middle als zwart geworden P in je cabrio Mustang?

Even een kleine correctie op je verhaal:"maxime TGI Friday"
    je weet wat ik bedoel . ;o)

Veel plezier bij Mount Rushmore.

• 03 Juli 2013 - 14:11

Petra Van Den Cruijsem:

Hahahahahaha, was ook maar 1 keer!!!!!

Peter

Geboeid ben ik door een land als de USA. Of het nu om steden, natuur, auto's of de mensen gaat alles is anders dan in Europa. Mijn facinatie is alleen maar groter geworden nadat ik route 66 ben gaan rijden. Een belevenis van jewelste.

Actief sinds 01 Mei 2010