Motordag - Reisverslag uit Rosemont, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu Motordag - Reisverslag uit Rosemont, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu

Motordag

Door: peterpijl

Blijf op de hoogte en volg Peter

14 Mei 2012 | Verenigde Staten, Rosemont

Vandaag was het dan eindelijk zover dat ik de motor kon ophalen. Niets gaat echter zonder problemen. Ik kon geen contact krijgen met eagle rider. De receptie van het motel heeft me fantastisch geholpen ze zijn maar aan het rondbellen geslagen om ze aan de lijn te krijgen. Conclusie je moest je 24 uur van te voren aanmelden om met de transfer mee te kunnen. Jammer dat je op zondag aankomt want toen namen ze niet op in de avond. Heb dus maar een cab genomen 60dollar ( neem me niet kwalijk dat ik engelse woorden erin gooi ben al beetje veramerikaniseerd).
Bij Eagle rider goed en snel geholpen leuk staan te praten met Duits echtpaar die voor het eerst in USA zijn en Route 66 binnen twee en halve week gaan rijden. Verschil moet er zijn . Ook nog gebabbeld met Kenn ( local) en jahoor die kende A'dam uit de 70'jaren stiekem hash gerookt in Adam hij kon goed vertellen.
De mooie pearl blue Harley Heritage stond klaar en heb deze meegenomen.
Meteen wennen aan het rijden in een stad als Chicago drukte veel rijbanen en toen maar meteen naar Winsconsin ( Milwaukee) op zoek naar het HD museum. De rit ernaar toe was kicken over de interstate en meteen een gevoel van ja hier doe ik het voor. Af en toe geroepen I am (x)doing it. ( x Wel een krachtterm ervoor fxxxxing)
Leve de GPS systemen zonder probleem museum gevonden en bezocht. De temperatuur was zo hoog gedurende de rit dat de gehele weg de lucht warm was. Ik was zo'n beetje de enige biker die niet in korte mouwtjes en korte broek reed. Veiligheid gaat voor alles.
Rit terug ging ook zonder problemen en heb onderweg lekker fastfood gegeten en voor op de hotelkamer een subwaytje meegenomen.
Morgen start ik met ontbijtje bij het bekende restaurant Jou Mitchells en dan kijken of ik de Sears tower kan bezoeken , echter als er een rij staat ga ik door naar route 66 plaats Joliet.

  • 15 Mei 2012 - 04:52

    Bastiaan:

    Haha how you doin veramerikaansde Peter! Weer een belangrijk deel (de motor) erbij en klaar voor 66! Ik kan natuurlijk geen motorrijden, maar als ik dat verhaal lees denk ik alleen maar "aaaah gaaf"! Ach, jaloezie is menselijk. Tot je volgende vehaal en wees voorzichtig! B

  • 15 Mei 2012 - 05:24

    Sander:

    Wow! Wow!!!! Wat gaaf. Dat je dat ding in bedwang kan houden. Ik zou ermee omvallen :)

    Lekker weer ook. DAMN!

  • 15 Mei 2012 - 14:34

    Betty:

    Eindelijk zover. Lang over gepraat, veel gelezen en nu ..... rijden maar.
    Kijk alsjeblieft goed uit, drukke menigten opzoeken en niet in de verkeerde wijk van de motor stappen.Heel veel plezier. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Geboeid ben ik door een land als de USA. Of het nu om steden, natuur, auto's of de mensen gaat alles is anders dan in Europa. Mijn facinatie is alleen maar groter geworden nadat ik route 66 ben gaan rijden. Een belevenis van jewelste.

Actief sinds 01 Mei 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 38068

Voorgaande reizen:

08 Juli 2017 - 25 Juli 2017

Hawaii trip 2017 met tussenstops

05 Juli 2014 - 26 Juli 2014

New York here we come

22 Juni 2013 - 12 Juli 2013

USA different states

13 Mei 2012 - 14 Juni 2012

the MOTHERROAD my lifetime experience

01 Augustus 2010 - 21 Augustus 2010

awe sum, awesome

01 Augustus 2011 - 30 November -0001

COMBI trip , NY, Orlando, Miami

Landen bezocht: