Jumping Peter - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu Jumping Peter - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu

Jumping Peter

Door: peterpijl

Blijf op de hoogte en volg Peter

29 Mei 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Weer terug van weggeweest. Ik moet natuurlijk wel wat geld verdienen om de reis en onkosten te betalen. Dus heb ik de afgelopen dagen wat gegokt en jawel de dollars rollen naar binnen. Tot op heden ongeveer 10 dollar gegokt ( high roller) en verdient zo'n 100 dollar. He wie het kleine niet eert .... je kent het wel. Elke keer als ik geld won cheque uitdraaien en cashen. Geeft een leuk gevoel, omdat ik van dat geld mijn dagelijkse drankjes haal. Water, dieet Coke, veel melk en jus want het is warm in Vegas en het wordt warmer up to 106 F is omgerekend zo'n 41 gr maar bij die vochtigheid is het continue drinken vandaar.
Heel veel gelopen maar het spannende wat ik gedaan heb is afspringen van de Stratosphere. je leest het goed springen. Op een hoogte van 855ft vastgehaakt worden aan een kabel in een parachute pak en dan voetjes over de rand , is toch anders als je een reling voor je hebt en je kijkt de diepte in. Twee andere meiden medespringers hadden besloten dat ik eerst mocht springen, thanks. helaas kan ik alleen de foto plaatsen op 855 hoogte want de andere 854Ft naar beneden staan op een dvd en die kan ik pas in Nl afspelen, maar het was kicken om over de rand te stappen en dan naar beneden te storten. Ik hoop dat de video gelukt is.
Nu weer met beide beentjes op de grond. Morgen donderdag sorry woensdag , je haalt de dagen nogal door elkaar omdat je geen ritme hebt ga ik op zoek naar de Pawn shop van de serie die je op tv ziet. Misschien zijn de eigenaars aanwezig en willen ze wel even op de foto. En daarna de rest van de dag en waarschijnlijk vrijdag ook lekker aan de pool vanwege de te hoge temperatuur.
Nog even op de opmerking van Bastiaan terug te komen van veel natuur en stenen. Klopt Route 66 was natuurlijk een vlucht van mensen van de Okies ( dustbowl) en de mensen die weg wilden naar het veel westelijker gelegen California. Je moet je dat voorstellen oude auto's je hele huisraad op de auto en dan al die kilometers door de woestijn. Ja die kleine dorpjes langs de route ( vaak onverharde weg) was het enige wat ze aan mensen zagen. Die dorpjes zijn weg natuurlijk in naam bestaan ze wel maar zijn nu vaak souvenirs winkels en de een is gelijk aan de andere. Echter de woestijn is gebleven. Dus die mensen hebben helemaal afgezien door dat toch wel vijandige gebied.

  • 30 Mei 2012 - 05:48

    Sander:

    Gaaf om dingen te herkennen!

    Peter je bent toch ook eigenlijk knetterkneis he? Jumpen vanaf dat ding? Gelukkig had je ervaring met parachute pakken dus dat scheelde....


  • 30 Mei 2012 - 20:06

    Robert:

    Ha Peter,

    Ik kijk altijd naar de serie van de Pawn shop! Echt gaaf!!! De foto's van het landschap worden steeds mooier. Het ziet eruit als een fantastische ervaring. Op de zaak alles onder controle dus maak je geen zorgen.
    Ik blijf je volgen.

  • 30 Mei 2012 - 20:11

    Menno:

    Leuk om te lezen! Niet echt een heer hè? Dames niet voor laten gaan, tjonge jonge volgens mij is je anders geleerd :-)

    Veel plezier zo in San Diego! Ik ben erg benieuwd of je de grens met Mexico nog ziet. Njoy, en pas op dat je niet te snel rijdt. Hier kom je niet twee keer mee weg.

    Keep on rollin'!

  • 30 Mei 2012 - 20:24

    Menno:

    Toevoeging:

    Die cashout vouchers, dat is bijna $80 in nog geen 5!! minuten.

    Loopt lekker binnen zo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Geboeid ben ik door een land als de USA. Of het nu om steden, natuur, auto's of de mensen gaat alles is anders dan in Europa. Mijn facinatie is alleen maar groter geworden nadat ik route 66 ben gaan rijden. Een belevenis van jewelste.

Actief sinds 01 Mei 2010
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 38080

Voorgaande reizen:

08 Juli 2017 - 25 Juli 2017

Hawaii trip 2017 met tussenstops

05 Juli 2014 - 26 Juli 2014

New York here we come

22 Juni 2013 - 12 Juli 2013

USA different states

13 Mei 2012 - 14 Juni 2012

the MOTHERROAD my lifetime experience

01 Augustus 2010 - 21 Augustus 2010

awe sum, awesome

01 Augustus 2011 - 30 November -0001

COMBI trip , NY, Orlando, Miami

Landen bezocht: