Lucky - Reisverslag uit Oklahoma City, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu Lucky - Reisverslag uit Oklahoma City, Verenigde Staten van Peter Pijl - WaarBenJij.nu

Lucky

Door: peterpijl

Blijf op de hoogte en volg Peter

21 Mei 2012 | Verenigde Staten, Oklahoma City

Vandaag vanuit Miami vertrokken met donderwolken maar de regen bleef uit. Ik reed met een gangetje van 50 a 60 Miami uit in een flauwe bocht stond aangegeven dat route 66 rechtdoor was. Je eerste reactie is ok dan maar rechtdoor echter elke motorrijder schrikt als in eens de weg overgaat in gravel wauw dat ws schrikken voorwiel glipte weg achterkant brak uit ,maar dank aan mijn flexibiliteit kon ik het opvangen. Je hart zit op dat moment in je keel en je bent klaar wakker. Dit bleek achteraf een stuk old old route66 te zijn. Wel een kilometer of 3 over een weg dat de naam weg niet mag hebben. De rest van de weg richting Oklahoma city was rijden rijden . Opeens een regen . Snel langs de kant van de weg ( natuurlijk geen schuilplaats) en regenpak uit de zadeltassen. Het klinkt gek in Nl zou je het vervloekt hebben maar nu genoot ik van de regen. Het ging er goed aan toe. Gelukkig geen onweer wel gerommel in de verte. Hotel opgezocht en toen begon het ook te onweren net op tijd binnen.
PS : De baard is eraf
PS : Wie is er ook in Joplin geweest jawel Obama.
PS : De temperatuur is 18 graden gedaald door het onweren.
Morgen beter.

• 21 Mei 2012 - 13:08

Siebrand Van Breden:

Hallo Peter,

Wat een ervaring! Ik blijf je volgen en doe voorzichting. Next time in a Mustang convertible, easy driving!!

• 21 Mei 2012 - 17:32

Betty:

Kijk je wel uit, zo in je eentje. Gelukkig heb je veel schoon ondergoed in die twee tasjes zitten. Ook al houd je een onderbroek een week aan geen mens die het merkt in die woestijn.
    Hier erg warm, lekker joh, dus ook voor ons mooie temperaturen.
    x

• 21 Mei 2012 - 19:48

Sander:

Mama, alsof Peter het wat boeit dat wij mooi weer hebben. En o, Peter, Tito is dood!

Maarum: veel beter die baard eraf. En het fijne is. Nu kan je NOG bruiner worden :D

• 21 Mei 2012 - 20:04

Bastiaan:

Haha, ik was allang huiswaarts gekeerd... Man, op een motor, een bijna val, regen. Vind het bijna eng om te lezen. Haha. Volgens de site heb je morgen weer mooi weer. Enjoy en take care B

• 21 Mei 2012 - 20:49

Meine Bisschop:

Hallo Biker
    Zeg zit het lichaamelijk nog goed in elkaar,je weet het neem op deze leeftijd je rust ?
    Ga door met je reisverslagen wij volgen je.
    Good luck Biker.